Men uj va duktig då!

Håller på att frosta ur frysen, det ni! Vilket projekt! Usch, förstår varför man inte gör det så ofta... =)

Jahapp, nu var det ett tag sen igen, men inte liiiika länge emellan som det brukar, tror jag!
Förr förra helgen, blir det väl, var ju jag och Micke till Örebro. Det vart en lyckad helg! Jättemysigt hotellrum med champagne, go frukt, choklad och en jaccuzi, inte fyskam direkt! Det blev utgång oxå och jag måste erkänna att jag har nog blivit gammal, jag uppskattar förfesterna bäst där man kan sitta och prata och dricka i lugn och ro.  När man väl kommer ut tappar man ofta bort varandra, man trängs med andra fulla människor och det är DYRT! Nångång ibland kan vara kul men jag förstår mig faktiskt inte på dom som är ute varenda helg och gärna nån onsdag och torsdag emellanåt oxå. Som sagt, jag har blivit gammal ;).

Är våren på g tror ni? Det är ju iaf sol ute så lite hopp får man allt! Härliga vår.

Nu ska jag återgå till att vara duktig ett tag, frosta ur frysen, ta hand om sjuka ungar, laga lunch, tvätta... Bla bla...

/MH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0