Jättebra idé Maria!

Det var verkligen jättesmart av mig att lägga ut denna bloggen på facebook, jag som är så aktiv med mitt bloggande menar jag. Om det nu skulle vara nån som går in o läser här ibland så förvänta er inte för mycket! Det kan ta ett halvår mellan blogginläggen, minst ;).

Jaja, när jag ändå är igång o skriver så kan jag väl skriva lite till då...
Nån mer än jag som inte gillar denna kylan vi fått? Den bara förstör en massa ju! Igår hade våra vattenledningar frusit på övervåningen så det gick inte att spola i toan eller att få kallt vatten och då är det illa, faktiskt... Nej, nu vill jag ha värme! Sol, bad, grillkvällar... *drömmer mig bort*.

Idag åker vi till kga, Mickes stora lillebror fyller 14... Rolig ålder =).  efter det blir det hem och ta ner julgranen. Jag tycker denna julen gick för fort!
Nepp, nu känner jag att jag skriver massa trams bara för att skriva nått, så nu blir det o göra sig iordning för kalajset.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0