Just ja..

Blogg var det...  Jag är nog mer en såndär människa som hellre tar till pennan och skriver på papper om mina tankar och upplevelser. En blogg glömmer man gärna bort, iaf jag! =) Hur ska jag göra för att komma ihåg??

Torsdag idag och trött, trött, trött... Vaknade sent igårkväll av att Alma skrek rätt ut, Micke gick upp och jag hörde henne berätta om ett monster som bet henne i ryggen, stackarn, kan inte ha vart nån rolig dröm...
det slutade med att Micke fick lägga sig med henne i gästsängen för hon kunde inte somna om själv.

Idag ska jag försöka hitta på nått skoj med barna, Alma skulle ju egentligen ha vart på dagis idag 9-14 men eftersom det går magsjukan där och jag och Micke äntligen ska få barnvakt på lördag så vill jag inte riskera att hon blir smittad, för att sen smitta ner oss osv.

Mm, på lördag smäller det. Har inte vart ut på ca 1½ år, så det ska bli fantastiskt skoj och underbart! Sushi, hotell och Strömpis, jihooo =).

Annars då? Hur lever livet med er?

/MH

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag ska påminna dej varje gång vi pratar :) Glöm inte att lägga in nå bilder också...

2010-02-18 @ 10:54:19
Postat av: Micke

Heeeey! Här har det inte hänt nåt på länge...o vips så var det ny bakgrund o grejjer!

20 minuter...sen är det helg!!!

Om 22 timmar och 20 minuter står vi förhoppnings i foajén och håller på att checka in.

Om 22 timmar 25 minuter kanske vi sover...eller? =)



kyssa

2010-02-19 @ 15:38:11
URL: http://mickebergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0