Svinvaccin

Igår bestämde jag mig i sista minuten för att ta det, hade fått en tid 20 i 9 på morgonen, så jag drog dit. Självklart var det ju min snurriga BM som skulle ta den på mig =), Hon höll på ett bra tag att spruta in vaccinet sen när det var färdigt kände jag hur det rann varmt längst med armen, hon lyckades göra så jag började blöda oxå... Men det gick bra! På kvällen fick jag skitont i armen, kunde inte röra den åt nått håll! När jag skulle sova var det en plåga eftersom jag bara kan ligga på sidan nu, det gick ju inte att ligga på den armen direkt... Fick även feber och ont i halsen, så nog har jag kännt av att jag vaccinerat mig! Är fortfarande hängig men det är nog på väg bort.

Imorgon är det dagen D, det är då bebisen ska komma är meningen... Tror inte att det är så stor chans dock.
Gick ju över 8 dar med Alma. Men jag är BRA trött på denna magen nu + allt som kommer till, foglossning, halsbränna, ligamenten som gör ont, tröttheten mm... Men det får det ju vara värt, förståss! =)

Alma ligger i soffan och sover, jag sitter här och skriver och lyssnar på regnet som smattrar, riktigt höstväder!
Ikväll blir det fredagsmys, lika mysigt varje gång, ungarna uppskattar det så =).

Vill avsluta detta inlägget med att säga GRATTIS ELIN PÅ 30 ÅRS DAGEN! Nu får vi sitta och klaga på våra krämpor ihop ;).

/MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0