Nämen tjeeeenaaa! :P

Vet inte men jag fick för mig att blogga lite. det var ju faktiskt hundra år sedan sist! Jag glömmer bort att jag har en blogg men ändå sitter jag och läser andras bloggar varje dag så man borde ju bli påmind, men nej =).

Vad händer här då? Tjaa... Jag ska ju snart bli mamma igen, för 3:dje gången. Är drygt en vecka kvar till BF. Räknar med att gå över denna gången oxå. Det känns väldigt drygt nu. Att ständigt gå i dessa mysbyxor och stora fula tröjor..  Vill börja banta och komma i snygga kläder igen men det lär väl få vänta ett tag till. =)

Alma är på dagis nu, hon är där 15h/veckan, ganska skönt att kunna vila lite på dagarna, det är svårt att göra det när man har en 3 åring hemma som vill att man leker med henne JÄMT. 

Det har hänt massor i mitt liv men orkar inte skriva upp det här nu, det blir så när man inte är nån duktig bloggare. =)

Jaa.. Jag kan ju berätta att min kusin som var försvunnen hittades mördad... Det är så overkligt, kommer nog aldrig riktigt fatta det! Man tänker ju nästan alltid att det inte kommer hända i ens närhet.. Men tydligen kan det göra det iaf... Sorgligt är det.


Jag ska FÖRSÖKA uppdatera här lite oftare, nu har jag ju lite ensam tid på dagarna, i några dagar till kanske :P


/MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0