För min egen skull.

Jag tänkte faktiskt börja blogga igen, för femtielfte gången! :P Satt och skummade igenom min blogg nyss och upptäckte att det faktiskt är ganska kul att läsa om vad man gjorde förr i tiden. =) Så, ja, jag kör väl ett tag igen!

Just nu sitter jag och Alma och glor lite framför datorn, snart ska vi gå ut så Alma får hoppa lite studsmatta. Jag börjar jobba kl 4 idag, usch... Gillar inte kvällar.  Till helgen bär det av till Sthlm, ska ÄNTLIGEN få träffa Angela och hennes son. Har ju inte träffat han än... *skäms* Men nu blir det av! =) Sen blir det 2 bröllop efter varandra, Mickes båda syrror gifter sig. Fullt upp! Men det är bara kul.

Skriver mer nån annan dag!

/MH



Kommentarer
Postat av: Angela

weeeeee skojsigt!!! As kul att träffas gums

2009-04-20 @ 20:49:20
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0