Snaaaark....

Varför är jag så trött för? Är det höstvädret kanske? Många klagar på att dom är trötta så det måste ha med det att göra.

Idag ska man jobba 16.30-21.15. Igår när jag jobbade kväll vart det blodbad på jobbet, så rörigt och så jobbigt!! Hoppas det blir lugnare ikväll. Imorgon jobbar jag till 2 sen är det bara att dra hem för att göra iordning sig till Marias fest. Har vart duktig nu på morgonkvisten och lagat 2 tacopajer, hoppas bara att dom är ätliga :P.

Alma sover, det behövdes för hon var dödstrött! Hon har börjat bli så rädd för mycket. När jag dammsuger blir hon rädd, springer o gömmer sig bakom fåtöljen och säger "Alma blij jääädd.."  När jag vispar med elvispen blir hon rädd och börjar storgråta.... Hoppas det går över snart. Måste vara jobbigt att vara rädd för allt. =)

Undrar om man ska ta o lägga sig o sova en stund? Jo det får nog bli så!

Ha det gott!
/MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0