Nä se det snöar, nä se det snöar...

Det var väl tråkigt, buhuuu!!
Näää, så illa är det inte, det är ganska mysigt med snö ibland. Jag sitter här helt själv, Alma ligger och sover Liza är hos sin pappa och Micke är på hockey, Färjestad-Frölunda.  Kan erkänna att jag är något bakis idag, var nämligen på Dejes kvarterskrog igår, har aldrig vart där förut, jo jag har käkat pizza där nångång. Det var verkligen bara massa Dejebönner där, inte så konstigt kanske =). Och en trubadur och en full Maria som gick upp och sjöng med trubaduren och som inte kunde texten på låten, blev mkt pinsamt! Vad skulle jag upp dit och göra?!? Micke stoppade mig inte ens för han anser att det är väldigt kul när jag gör bort mig. :P Men uuuh vilken ångest jag har för det idag iaf. =)

Idag blir det till att dricka julmust, äta choklad och chips. Nu är det sista dagen jag äter sånt där onyttigt, vill jag komma i mina bikinisar så får jag allt sätta fart att börja skärpa till mig med mina dåliga matvanor! Det är ju bara 2 ½ vecka kvar tills vi åker, hur ska det gå till? :S

Imorgon ska vi ha lite kalas för Micke här hemma, han fyller ju 30 år i början av december men eftersom det är så mycket då med att åka utomlands o allt så tänkte vi att vi tar det nu istället, skönt att ha det gjort ;).
Ja så imorgon ska man fixa iordning en pastasalladsbuffé, usch va tråkigt... Men det är roligt att träffa alla som kommer, det händer inte för ofta!

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag krypa ner i soffan med en filt och min chipspåse och glo på en film.

Ha en skön lördagskväll!/ MH

Förresten, för er som är intresserade, så har jag en bilddagbok oxå.
 http://miot.bilddagboken.se

Ni som inte är medlem där måste ha ett lösen, vill ni ha det så kan ni maila mig på [email protected]  och fråga efter det. Okaaaiii? =)

Kommentarer
Postat av: Angela

häärligt. Påminde mig omd en gamla goa tiden på downtown =)

2008-11-28 @ 09:49:24
URL: http://www.angela82.blogspot.com
Postat av: Angela

Förresten e du ju lika dålig på att uppdatera på bilddagboken

2008-11-28 @ 09:50:48
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0