Äntligen fredag!

Jaaaa.... fast Sååå olidligt har det inte vart denna veckan ändå, men det är skönt med helg!
Alma ligger o sover middag o jag sitter här, skräll... Vi ska åka in till stan sen och fixa passen till mig, Alma och Liza, kan vara bra att ha! =) Efter det ska vi handla och sen blir det att åka hem och kolla på Idol, heja Lars! haha vilken pajas... Anna är dock bäst enligt mig.
Imöra blir det partaj i Kga, Mickes bror fyller år. Det ska bli skoj tror jag, även om jag inte känner nån som kommer men... =)

Som vanligt blir det inga långa inlägg här men det får gå ändå... =)

Ha en trevlig helg gott folk!
/MH

Kommentarer
Postat av: BoBo

Du är långt ifrån ensam om att inte sett mig full.

Blir nog en första upplevelse för dom flesta där.

Sker ju bara en gång om året =P

Syns imorn...// Tommie. Din sambos lillebror =P

2008-11-07 @ 15:12:52
URL: http://bobobergman.blogg.se/
Postat av: Per

Hallå!

Tack för de goda bullarna... Påsen tömdes fort. Så vi har nog råtter på våning 3 :)

2008-11-18 @ 09:08:05
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0