Ännu ett

Nu har valborg och inflyttningsfesten varit, det var skitkul! Inte så många som kom som vi hade tänkt från början men lika kul var det för det. =) SJÄLVKLART var det tvunget att regna när vi skulle gå upp till Deje, det hade vart någorlunda fint hela dagen men inte då neeeej... Fyrverkeriet var fint, det var mycket denna gången, kanske var det för att jag bidragit med en liten slant ;).
Festen hemma var iaf trevlig och relativt städat, förutom att många slängde upp sina tomma ölburkar på altantaket *morr* :P.  Kommer lite kort här:




Idag är jag ledig, ska jobba helgen som kommer, helt sjukt shema jag har, var ledig fredag, lördag, söndag jobbade måndag och är ledig tisdag, onsdag och torsdag, snacka om slött :D. Men ganska gött, speciellt nu när det nästan är sommar ute!
Hade tänkt att passa på att rensa lite rabatter idag när jag får tid. Det är egentligen inte min grej men det är ju ett måste nu när man skaffat sig hus. =)




Lite bilder om nån vill se =). Det fattas fortfarande mycket, saker på väggarna och omtapetsering i köket, HATAR den tapeten, usch!

Nu ska jag ut o sola lite!

/MH

Kommentarer
Postat av: Angela

men va faan? har ni köpt helt ny inredning också? Sänggaveln, tv-hyllan och soffan tycks jag inte känna igen. Skit snyggt hus förresten, och jag tycker inte det e fel på köks tapeten heller. söt bård ju.

2008-05-06 @ 15:16:55
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0