Alla hjärtans dag! <3

image77





Tycker egentligen inte det är så speciellt med den här dagen, man ska ge varandra gåvor och vara extra gulliga mot varandra men ska man inte göra sånna saker annars oxå? =) Det tycker jag iaf. Men visst, det är roligt med sånna här påhitt, jag kan erkänna att jag gärna hittar på nått extra, lagar extra god mat osv, då  jag är den som älskar att fira allt!

Idag blir jag och barnen själva hemma, Micke ska iväg på hockey med kunder. Han kommer hem senare på kvällen så då tänkte vi dela på en flaska rött. =)
Jag och Liza tänkte laga nån go mat i kväll men frågan är vad??

Imorgon får vi nycklarna till huset! Känns skitskumt och overkligt på nått sätt men det ska bli så roligt! =)
Jag jobbar helgen men har tagit semester på söndag, måste ju hjälpa till o flytta lite iaf ;). Vi sover i huset för första gången på lördag, coolt.

Nu ska jag och Alma ta en promenad, det är ju rena rama våren ute! Knäppväder...

/MH

Kommentarer
Postat av: Angela

Ohhh va skojsigt med huset!! när har ni skafat internet till då? Så långt har ni säkertinte kommit än :( och haru nån täckning där ute i skogen då?? =) Pussar i massor

2008-02-14 @ 21:40:19
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0