Jag älskar VÅR!!

Längesen sist nu, men jag är ju som sagt inge duktig på att blogga =).
Igår och idag är jag ledig, jobbade helgen som var... Uh vad det är jobbigt med jobbhelg måste jag säga! Jag var jättemör igår, orkade knappt med någonting! Idag är det lite bättre. Jag och Alma ska gå ut sen och vara ute en lång stund! Härliga vår!
Hon fick nya skor igår som hon stolpar omkring i, så söt så! =)
Till helgen blir det kalas för Liza, hon fyller nämligen 8 år på måndag, stor tjej! Hoppas att vädret håller i sig så man kan sitta ute på altanen!
Jaaa, vad sjutton ska man skriva mer då...
Det händer ju lixom inte så mycket! Kort på huset kommer snart om nån är intresserad, måste städa först bara :P.

Nu ska jag gå ut, kan inte sitta framför datorn mer känner jag!!

/MH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0