Oxhälja!!

Here i come! Tror jag... :P. Väntar på att Elin ska bli färdig nångång, hon ville åka vid 3 idag, mmm =) Kl är halv 6!Seeeeg Elin :P. Men det blev lite bilproblem så allt är inte hennes fel iofs =)
Jag sitter här o dricker en Aquatini Strawberry Crush, den e go! Micke, Liza o Alma har dragit till Karlskoga där vi ska sova inatt, han kommer o hämtar mig vid 2 i natt, så gooo! Min dullegubbeduttiduuutsnuttfnutt :P

Neee, nu örker jag inte sittör här längröö (På bred värmländska, och den är jag stolt över, ibland, så klanka inte ner på den, vissa är duktiga på det... =). Kan ju inte jag hjälpa att jag är född o uppvuxen här... )

Jaja, ha det gött, trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Angela

Blev det nöe Oxhälja?? och va dä nöe bra? haha :D

2007-09-05 @ 15:21:35
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0