Nu är det 2 månader kvar!

image66

Jag börjar längta lite smått nu... Efter julpynt, massa ljus överallt, MATEN, Kalle Anka, allt godis :P, allt MYS helt enkelt! Fast, när julen kommer så är det bara några veckor kvar till jag ska börja jobba igen, inte ens det.. O det ser jag inte fram emot tyvärr... Men men =)

Idag ska jag försöka städa här hemma, inte roligt men det är så skönt när det är klart, så känner man sig duktig! =)
O sen så slipper man att få Astma anfall... Imorgon ska vi fira mini Halloween här för Lizas skull, hon kommer få trollhår och avhuggna fingrar medans jag och Micke kommer äta möglig pizza med larver på, mohahahahahahahaaaaaaa.....




En liten tanke till er som är dryga och egotrippade, VAR inte det ni kommer bara förlora massa vänner, det säger sig kanske självt men jag tror att vissa inte tänker på hur dom beter sig... Tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Angela

ja uhh va mysigt det lät med jupyntet, tyvärr e det nog ingen idé vi sätter upp något :( Så du får mysa för mig också :)

2007-10-26 @ 19:26:50
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0