Hittat drömhuset!

Vi har nog hittat det tror jag, det kändes direkt att det huset kändes helt rätt såfort man kom in i det. Tälgstenskamin, stor fin grill utomhus, fint kök, fräscha tapeter och golv överallt, dubbelgarage + varmförråd. Nackdelen är att det var endel rum som var väldigt små, men vad gör det? Vi måste vänta i en hel vecka om inte längre innan budgivningen börjar. Det känns jobbigt! Och det var enheldel som var intresserade.. Håll tummarna för oss snälla! =)

Annars händer det inte så mycket, nästa helg ska vi se på hockey i löfbergs lila Arena, Mickes jobb betalar :P. Men det ska bli kul för vi ska gå på nöjes sen efteråt och käka partybuffé+ bowla, sen blir det väl lite partaj efteråt kan jag tro. Eller ja, dricka lite öl o så iaf =)
Nu ska jag kolla runt lite på nätet, sen blir det duscha och sova!

Här är huset om ni vill kika, men det ser MYCKET bättre ut i verkligheten!!

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/53504

Kommentarer
Postat av: Hunken

Min kommenterings-oskuld kommer här ;) JAG håller iallafall tummarna för oss! Massor!! Kyssa

2007-11-08 @ 09:01:40
Postat av: Angela

Åhh va roligt hade tänkt o ringa dig idag för att höra vad ni tyckte!! Jag tyckte ju att den såg mycket finre ut en den ni var på först. Men varför i helskotta ska i vänta en hel vecka?? Jag håller i alla fall tummarna för er. Även om det blir jävligt jobbigt att åka hem ända från karlstad mitt i natten till Deje när du o jag hade varit ute o röjt =) Kramar i massor *håller tummarna redan nu*

2007-11-08 @ 17:23:32
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0