Utmaning

Fick en utmaning av Angela, som jag sen ska skicka vidare till 5 andra, men eftersom jag inte känner så många fler bloggare så får det gå bra ändå... =)

1. Tycker om barnmat (på burk) Och äter gärna det när jag är bakis... =)

2. plockade upp  gamla tuggummin från gatan och stoppade i munnen när jag var liten.. Mums...

3. Tvingade mig själv att lägga tungan mot lyktstolpar på vintern för att se om jag skulle kunna komma loss själv när jag var liten.. Jag vet skitdumt...

4. Är löjligt förtjust i Disneyfilmer.

5. Dricker oftas för att bli full, inte för att det är gott.... När jag väl gör det =)

Det var svårt det där, men jag kom på 5 saker ändå tillslut.

NU ska jag gå ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac

du får ta och lägga upp lite bilder om ni tog några och berätta lite om midsommar i grebbestad :) puss ela

2007-06-26 @ 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0