Regnväder!

image32

Denna sommarn har vekligen varit kass! :( Det var bra väder i maj/juni där, men sen har det bara varit skit nästan!

Igår vart det ganska bra väder. Jag, Liza, Micke och Alma passade på att ta en långpromenad då. Liza hittade massa hallon och blåbär som hon plockade och la i sin cykelkorg. Finns nästan inget godare än vildhallon på sommaren, slår nog jordgubbar tror jag =). Vi bakade iaf stora muffins och hade i dom bären. Blev skitgoa!
Idag har jag inte gjort ett dugg, tror jag aldrig haft såhär tråkigt i hela mitt liv! Funderar starkt på att  dra iväg till gymmet sen o köra ett ordentligt pass, vi får se senare....

Nu ska jag iaf hänga upp tvätt, blää...

Kommentarer
Postat av: Angela

uhhh, känns konstgt när det kommer från dig hahaha, dra iväg till gymmet :) haha Ko o baka hos mig också, och du, roligt att du uppdaterar :D

2007-07-24 @ 14:09:25
URL: http://www.angela82.blogspot..com
Postat av: Anonym

Ah de där muffinsen såg grymt goda ut. Blåbär och hallon. Nu blev jag sugen. Men jag orkar inte baka.
Kan du skicka några...:-)

2007-08-07 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0