Personlig konkurs... :(

Försäkringskassan ringde nyss och sa att jag tyvärr inte hade några föräldradagar kvar som jag hade räknat med. KUL att veta att man inte kommer ha några pengar över jul och nyår :(. Jag gillar inte FKs sätt, när jag satt och planerade min dagar via internet så såg det grönt ut. Varför kan det inte stå att jag inte hade pengar kvar för december så jag kunde planera om... FAN!
Allt känns helt värdelöst just nu... Förutom min kära familj då, tur att ni finns!



Alma har fyllt ett år förresten, hon gjorde det på Lucia dagen. =) Det var fullt hus här kan jag säga! Och oj vad mycket fina presenter hon fick! =)

Snart ska jag börja jobba oxå, det känns skönt så jag kan få liiite mer pengar iaf!! Även om jag är extremt underbetald.... Får jobba mycket extra!

Snart är det jul och nyår, går så fort! Kommer fira jul hos Mickes mamma med familj, sen på juldagen kommer vi vara hos mamma och pappa och fira, eftersom jag inte har Liza på julafton iår får det bli så!
På nyår ska vi på fest i Kristinehamn hos några som vi inte känner :P Det blir nog bra med det... =)

Nu ska jag fixa käk till mig och Almisen!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0