Tröööööött...

image40


Hemma igen efter Danmarkssemestern! Den var lyckad, men man blev sliten efter allt bilåkande. Tur med vädret hade vi oxå. På torsdagen när vi kom till Danmark bestämde vi oss för att ta en tur upp till Loekken, där det fanns milslånga stränder. Det var helt underbart fint där, såg ut som utomlands, ja alltså Cypern eller nått menar jag då =). Där badade barnen och vi solade och plockade snäckor. Gött!



                                                          



Efter det åkte vi till hotellet, klockan hann bli mycket! Vi åt god mat sen stupade vi i säng, helt utslitna!
Dagen efter drog vi till legoland tidigt, det tog ca en timma att åka dit från hotellet. Det var lagom med folk, köerna tog ca 10 min till karusellerna. Vi åkte nog allt som gick att åka tror jag, tom Liza som är livrädd för karuseller åkte allt. =) (Jag drog med henne på att åka Virvelvinden en gång på I2 marten när hon var 5 år, efter det började hon gråta så fort hon såg en karusell).
Vi var på Legoland 2 dagar på raken, det behövdes för man skulle inte hinna att se och åka allt annars. Vi åkte hem igen på lördag kvällen, var hemma här i Karlstad kl 3 på natten. Jag är skitsugen på att åka mer karusell, tur att jag o Micke drar till Liseberg näst nästa helg! =)


Lite bilder, alla byggnader är gjorda av lego och i miniatyrer, skitgulligt! =)









Till helgen blir det fest här, vi trodde inte det skulle komma så många först men nu verkar det som om det kommer endel iaf! =) Ska bli sköj, första gången på väldigt länge som jag kommer gå ut på krogen sen oxå. Om ni vill komma så är det bara o ringa ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0