Legoland imöra!

Imorgon kl 04.30 drar vi först ner till Gbg o sen vidare med båt till Danmark. Ser fram emot det, ska bli kul hoppas jag!

I helgen så var vi på bröllop i Karlskoga. Det var en kompis till Micke som gifte sig. Jag känner typ inte dom men ändå satt jag med tårar i ögonen nästan helatiden, det var jättefint!! =) God mat, grillat, och skitgod tårta efteråt.
På kvällen så öppnade dom baren och jag måste säga att jag blev ganska packad tillslut, dock inte på nått pinsamt sätt, som tur var :P.  Bandet soundstorm spelade live där oxå. Dom var grymma!! Det bandet ska vi oxå ha på vårt bröllop har vi bestämt oss för. Om jag nu vågar gifta mig, jag kommer ju antagligen gråta ihjäl mig eller nått... =). Vi tog taxi hem till Mickes styvbror sen på natten, lr vad man ska kalla honom för... Han är iaf bror med Mickes syrra... =) Dom var oxå på bröllop, inte samma dock. Vi stog där o väntade ett tag på att dom skulle komma hem, men vi tröttnade och gick tillslut. Dom skavsåren jag fick var inge trevliga kan jag säga!

Från det ena till det andra, va sjutton blir det med vädret!?!  Nyss var det strålande sol, nu ööööser regnet ner. Hjälp... Det var nog det största skuren jag sett på länge!

Nu ska jag ta o städa vidare här, vill att det ska vara rent o fräsch när man kommer hem på lördag natt!



                                                                                                           

                                                  
                                                                                                                                                                                                           
                                                                                    
                                            
                                                                                   
Ehum, Fråga mig inte vad som hände med bilderna, orkar inte fixa till det nu, så det får vara så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0