Hösten på G.

Jupp, nu är det sådär "krispigt" i luften och man måste ha på sig jacka när man går ut men jag tycker faktiskt att det är mysigt, speciellt när det börjar bli mörkt på kvällarna, tända massa värmeljus o bara mysa ner sig =).

Förrförra helgen hade vi fest här, mycket trevligt! Vi blev ca 15 stycken. Vi satt här först och sen var det meningen att vi skulle gå ut på Bluemoon men eftersom endel klantskallar hade med sig patientkortet ut istället för leg. så fick vi gå till Ankan istället :P. Men det var riktigt skoj där med! Lagom med folk o så...

I helgen var vi till Göteborg jag och Micke, vi hälsade på hans kompis med flickvän. Först gick vi på Liseberg i 2 timmar, rekord för min del, alltså på hur kort tid man är där. Vi han åka Balder(jävlar va skoj!!!!) Uppswinget  och Kålerado, alltså haha, jag fick värsta vågen sköljd över mig så det såg ut som om jag pissat på mig ärligt talat! Inte så jättekul, fick sätta mig o soltorka =).
Efter Liseberg åkte vi hem till Mickes kompis o gjorde oss iordning, sen gick vi ut o käka o sen hem igen till dom o spelade kort o drack öl. Det var en rolig kväll =).

Just nu sitter jag och lyssnar på Nightwish nya album, dom har ju bytt sångerska, personligen tycker jag att Tarja var mycket bättre men den nya sångerskan gör ett bra jobb ändå, inte så lätt att ta över en sån uppgift... Tycker den här låten är skitbra med Anette, den nya sångerskan:

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

Ja, jag kan ju inte lägga ut direkt på sidan så som alla andra kan, ni får stå ut ;)


Nu ska jag ta hand om Almise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0