Det ÄR nån därinne! =)

Jag är inte så duktig på att upptatera mig här, som ni märker =)
Var iväg på Ultraljud i måndags med Micke, Liza och Angela (tack gumman för att du finns och alltid ställer upp! ) Det var helt otroligt att se det lilla livet röra på sig därinne, h*n sög på tummen o visa upp alla sina fingrar för oss. Nu känns det mer verkligt =) Kanske slipper oroa mig så mycket som jag har gjort innan.b Dessutom känner jag små knuffar lite titt som tätt, så mysigt! =)

Idag, är jag helt själv här hemma, Micke är på enduro och Liza är hos sin pappa över natten. jag ska snart åka till Mamma o pappa o vara där, gillar inte riktigt att vara själv =P. 
Oh well, jag måste ta o göra nånting nu, kan inte sitta här längre. Skriver en annan gång igen!

/MH


Kommentarer
Postat av: Angela Nilsson

Klart jag ställer upp gumman :D Allt för dej.
har det börjat små sparka elr???? :)

2006-07-11 @ 13:37:27
URL: http://angela82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0